TA DE SÄKRA FÖRE DE OSÄKRA

Publicerat: 2010-03-06 / 20:53:15
hejsan hoppas,har nyligen käkat middag hos svärföräldrarna och jag är så proppmätt jag jag mår lite illa.
Till middag åt vi snitzel med potatis och sås.Emelie var inte så förtjust i de så hon spottede ut all kött hon fick .Tror att de är panneringen hon inte gillar.I efterrätt åt vi glass. och de var ju förståss Emelie mer sugen på.Men hon blev föbannad på mej bara för att hon inte fick smaka på min glass när hon själv redan hade ätit  upp sin hahaha så tokig hon är.

Nu ikväll ska jag göra några sidor i matteboken sen ska jag nog gå och ta några värktabletter (så jag inte "fryser ihjäl" i natt lika bra att ta de säkra före de osäkra)innan jag ska gå upp och sova för natten. GOD NATT PÅ ER!!!
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

Skrivet den: 2010-03-07 / 11:28:02 / URL: http://lillmian.se


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?