vårväder

Publicerat: 2010-03-04 / 19:10:45

Dagen började med en stor härlig frukost hemma med Emelie.Sen lekte vi  med hennes leksaker och efter en lång stund blev hon sugen på att kolla på tv så de gjorde vi ända fram till lunch.Emelies lunch bestod av pasta med sås och köttfärs i.Jag tog mej en smörgås  och ett glas oboy,var inte så matglad idag som jag brukar va på förmiddagarna.Sen gick jag och nattade Emelie och jag passade på att städa lite smått här hemma,nu är allt klart.Han faktiskt gå en promenad till affären med Emelie innan Daniel kom hem.Nu resten av kvällen ska jag kolla på tv och häga upp en massa nytvättade kläder..



Postat av: Sarah

hej Therese, vi köpte tuppen på Lekhuset, kostade under 200 kr :D

Fanns en Zebra med som sitter och sjunger tror jag och en kyckling eller något annat djur i alla fall som också går.

Dom står i gången mitt emot legot ungefär :)



Måste bara fråga, hur gammal är du oh din dotter?

Lite nyfiken.

Ha en underbar helg

Kram

Skrivet den: 2010-03-04 / 22:10:33 / URL: http://NovasLillaMorsa.blogspot.com


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?