vår promenad och gb nya glassar!

Publicerat: 2010-03-10 / 21:31:06

hej igen,kom hem runt 18:00och gjorde iordning mat.Blev lax med potatis och sås.

Har som sagt varit på vårdentraeln och allt gick fint.Så jag blir ledig från skolan tills fredag.Då ska jag hinna göra mer i matteboken,har värligen inte hunnit med och göra så mycket i den nya boken så nu ska jag försöka ta tag i detta.


Efter att jag och Emelie var på vårdcentralen så gick vi till affären och köpte oss tvåt nya GB glassar en Magnum gold  och Crazy Gum,  blev riktigt förvånd att de smakade så bra.Emelie han faktiskt äta upp sin före mej,men ändå var hennes störra?. Nåväl så kan de va ibland.
Ha en trevlig kväll!!














Postat av: Ajdins mamma

Härliga bilder :) god mat ni käkade :) me like :)



fin blogg! :)

följa varandra via bl?

Skrivet den: 2010-03-14 / 20:53:31 / URL: http://chicmommy.blogg.se/


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?