att skriva fakta

Publicerat: 2010-05-22 / 23:34:06
Sitter här i min nya morgonrock från friis & company,otroligt varm och mjuk är den.Sen finns det några bling bling  dekorationer på.Bak på rocken finns det friis märket med en stor krona på,läckert.

Sitter i vardagsrummet och skriver fakta om Selma Lagerlöf ett skol arbete som jag inte alls har lust att skriva om mycket är det väl för att jag inte har så mycket faktq och gå på sen att jag har lite svårt och få till det på ett bra sätt.Får väl sitta i några timmar i morgon med detta igen eftersom jag inte är varken nöjd eller kvar.

Gjorde klart en resention om filmen i taket lyser stjärnorna i veckan,blev rikigt nöjd med allt jag har skrivit.Får hoppas att min lärare blir lika nöjd. Nu ska jag ta och sova känner mig som en zombie nu så det är lika vra att jag går och lägger mig innan klockan blir över middatt.


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?