baka en liten kaka....

Publicerat: 2010-05-01 / 10:33:51

god morgon på er,jag har sovit som en tupp och känner mig utvilad.Emelie sitter och äter frukost och tittar på laban och labolina.

Oj med take på laban så läste jag i tidningen i veckan att de var en familj som hade förlorat sin son i cancer och den familjen hade begärt att få sin sons gravsten som laban.Hur fint ide är inte det?Jag tycker att barn/ungdommar som dör alldeles för tidigt skall ha en speciell sten som ex laban eller något annat fint motiv inte som de orginala gravstenarna.De är vad jag ser på saken.

Nog med det så ska jag och Emelie ta en promenad till affären och köpa med jäst,smör och formar gissa vad jag ska baka? är en mäster bagare  på detta recept.

Sen behöver jag köpa med en god cibatta och tomat ska åka till sunne i morgon..


bild lånad från google


 



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?