ica

Publicerat: 2010-05-11 / 23:12:34
åh pust har tryckt i mig 2 majskorvar,herregud vad mättande.Men gott va det!
Har hunnit med  en hel del idag,känns bra och få allt gjort så inte saker och ting ligger efter.Har varit ute med Emelie på alltanen,snackat med grannen conny och hans katt zigge..Vår katt biibii är lite små kär i honom..Sen har jag gjort iordning en god middag.Blev köttbullar med mos.Cyklade till affären efter klockan var åtta,där inne på ica köpe jag godis,hämta ut paket.Sen cyklade jag hem igen och satte mig i soffan och tog det lungt framför tv.Nu ska jag snart upp och sova,känner mig lite sömning efter allt gott jag har ätit under dagen.I morgon blir det nya tag ute i vår stora trädgård...See later!

jag passade självkart att köpa med fruk från ica,att ha frukt hemma får mig att må bra

att gotta sig med godis är aldrig fel,lr vad säger ni? köpte över 1 kg

 

 




← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?