mårbacka och dåligt med socker..

Publicerat: 2010-05-03 / 14:47:55
jag har faktiskt varit nyligen hos selma lagerlöf i mårbacka och  vi i klassen fick en guide,kände mig som en jävlar turist där inne haha jag som har varit där så många gånger känns de tröttsamt och se samma saker igen med de är alltid trevligt och komma dit ovasett.Vi blev guidade en timma innan det blev dags för fika.Fick en bit hallonpaj och en kopp tea/kaffe.Men eftersom jag inte dricker kaffe fick de bli ett gott tea som var från selmas eget.De var en sak jag blev lite irriterad över när jag stog där i kön för och ta mig fika var att de fanns en nypa socker kvar i skålen så jag frågade tjejen i kassan om de fanns mer men de var slut.Herregud människa tänkte jag och rynkade på pannan kan inte du se till att de finns tillräckligt med socker när de kommer gäster!Dagen blev bra tillslut ändå träffade på en gås nereanför selmas hus sen tog vi en runda och gick tillbaka till bussen där den sedan åkte tillbaka till skolan vid ett tiden.





← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?