mariebergsskogen

Publicerat: 2010-05-09 / 21:42:58







Nu är jag tillbaka igen haha,jag vet att jag är seg på att uppdatera min blogg men det får ni stå ut med.Ni får ha lite tåla mod helt enkelt.

Idag var familjen och Emelies farmor och farfar med till mariebergsskogen och tittade på djuren.När vi gick in i fågelhuset så satt det en papegoja och tittade med sina pluppögon så jag som är så kär i djur kunde inte låta bli och gå dit och kela med den,så jag kliade den tills daniel sa till mig att vi skulle gå vidare haha fan vad fast man kan bli hos djur. men självklart va vi inte bara inne  i fågelhuset fick oss en titt på alla fina nykläckta kyckligar och alla nya kulltingar som var ute och åt mat.Nåväl vi gick ner till lekparken till slut och Emelie passade på att leka tills vi skulle åka in till centrum.










← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?