mys kväll

Publicerat: 2010-05-10 / 21:05:03
hoppas allt är bra med er i norden? själv är det toppen har varit i skolan sen klockan åtta fram till lunch då jag åkte hem för och vila mig,kände mig så sliten idag.Inte för att jag har gjort något speciellt i helgen o så men de var skön och bara få ta hand om sig själv lite.Har ni sett på tv4 "för kväll" idag? bella var nämligen med i tv rutan,tycker hon värkar så jordnära tjej. Kul och höra vad hon har för tycke tänkande osv om arbete och skola.Nu ska jag gå upp och läsa en bok som jag lånade i skolbiblioteket pojken som kallas det,får hoppas den är bra för då ska jag ta och låna hem fortsättningen,nej nu ska jag ta och dricka upp min vitamino fläder& grönt te.Ni måste bara testa den drycken!






← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?