resturang och besök

Publicerat: 2010-05-13 / 13:48:18

vilken härlig dag det blev igår trotts regn och hård vind.Åkte in till stan efter ett tiden.Jag och Emelie gick till resturang freden och beställde två härliga lunch rätter.Blev pasta med kyckling och örtsås.Ytterst gott,men de var lite väl mycket salt i men jag ska inte klaga det gick ner iallafall.Emelie åt korvstroga noff med ris..Eftersom hon älskar ris så var de lika bra att hon fick det. Förvånats vis så åt hon upp nästan allt,fast hon åt en del av min mat med.Men det gjorde inget,är bara glad att hon tyckte om maten..Barn är ju kräsna.

Efter att vi hade fått i oss maten så mötte vi upp min pappa,han hann dock inte äta lunch på freden så vi gick till sibylla.Där han beställde en hambugare.Stackars pappa.Han fick inte äta någon normal lunch.

Vi promenerade runt stan innan vi gick till konsum och köpte med fika,innan vi skulle möta upp marielle för och bege oss hem till min pappa..


jag saknar dig pappa!


  den mysiga resturangen mitt i karlstad centrum




visst ser den härlig ut?



← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?