stressig dag

Publicerat: 2010-05-26 / 21:29:12
Vilken stressig dag det har varit idag,först kom jag lite sent till skolan efter att jag var hemma och rotade ihjäl mig efter en sak innan jag kunde åka iväg med Emelie till dagis.Men till slut fann jag den och jag fick rusa iväg..

När jag kom fram till skolan efter att jag hade lämnat Emelie så sa min vikarieläraren att vi skulle gå ner och fika,alla vi elever gick ner för och vänta på läraren men tror hon dök upp eller? nej tydligt satt hon i personlrummet istället för och sitta med oss i centralen och fika men så blev det inte.

Jag åkte efter en stund, för och hämta ut Emelies paket  som hade kommit till ok.När jag kom in till butiken så sa butiksbeträdet att paketet inte fanns där utan jag skulle hämta ut de på shell istället så jag fick cykla dit. Sen gick jag och hämtade Emelie.

När jag kom hem passade jag på att damsuga golven och natta emelie efter lunchen.Tog och sorterade en massa papper och rensade undan alla saker i vardagsrummmet och i hallen.Nu är jag helt slut.Tänkte visa er hur vagnen ser ut!

I morgon är det torsdag och Emelie ska på utflykt i det  fina vädert(de ska bli sol  och ca 10-15 grader) jag ska passa på nu innan jag ska gå och lägga mig att göra en matsäck till henne!

vagnen finns att köpa hos barabus.se
Postat av: Emma

Hej! Jag halkade in här för att jag sökte på barabus.se på Google. Jag har beställt lite saker från dem, men nu har det blivit strul och jag undrar om du hade nåt bekymmer med dem? Tacksam för svar.

Skrivet den: 2010-06-15 / 10:24:47


← Namn

← E-postadress (publiceras ej)

← URL/Bloggadress

Kommentar:


         Kom ihåg mig?